گاهی دست خودت را بگیر و به خرید برو،
برای آخر هفته ات برنامه ی سینما و تئاتر بچین،
خودت را به نوشیدن یک قهوه در کافه ای که دوست داری دعوت کن،
چشمانت را ببند و برای خودت یک موزیک آرام بگذار،
بیخیال ماشین و اتوبوس و مترو،
مسیر تکراری هر روز را قدم بزن،
کتابی که دوست داری را به خودت هدیه کن،
برای گلدان اتاق خوابت گلهای خوشبو بگیر،
در دفترچه ی روزانه ات بنویس؛
تو قرار است از لحظاتی که میگذرد لذت ببری،
خلاصه که به خودت، به علایقت احترام بگذار،
میدانی چیست ؟
حالِ زندگی وقتی خوب میشود،
که هوای خودت را داشته باشی ...
#علی_سلطانی
kafe-tanhaii...ما را در سایت kafe-tanhaii دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2